March 16, 2009

Tercipta Untukku

Dah lama tak masukkan lagu-lagu jiwang.. hehehe.. Yang ini istimewa untuk orang yang aku sayang yang sentiasa mengikuti perkembangan blog ini.. kadang2 takde update pun... siap tanya pulak.. takde benda baru ke?? heheheh...



menatap indahnya senyuman diwajahmu
membuat ku terdiam dan terpaku
mengerti akan hadirnya cinta terindah
saat kau peluk mesra tubuhku

banyak kata yang tak mampu kuungkapkan
kepada dirimu

aku ingin engkau selalu hadir dan temani aku
disetiap langkah yang meyakiniku
kau tercipta untukku sepanjang hidupku

aku ingin engkau selalu hadir dan temani aku
disetiap langkah yang meyakiniku
kau tercipta untukku

meski waktu akan mampu memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tau ku selalu milikmu
yang mencintaimu sepanjang hidupku

aku ingin engkau selalu hadir dan temani aku
disetiap langkah yang meyakiniku
kau tercipta untukku

meski waktu akan mampu memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tau ku selalu milikmu
yang mencintaimu

3 comments:

Anonymous said...

macam mana rupa orang yg ko sayang yang sentiasa mengikuti perkembangan blog ini.. ada gambar tak? ehehe

Anonymous said...

rupa buah tampoi ada kat sini:

buah tampoi

Shh said...

ada en_me.. kena tgk yang dulu-dulu punya entry.

nampak sedap buah tampoi tu... meleleh...

Cerita BukuMuka

Cari dalam cerita ini