July 29, 2009

Bila sudah tidak serasi...

Hari Sabtu lepas, aku ke Klang kerana ada urusan. Sesat la.. hahaha.. memang fail. Takdehal, akhirnya sampai juga aku ke tempat yang dituju.. itupun lepas tuan rumah jemput aku.. kalau tak mau terkapar-kapar aku sampai ke Kapar.

Dalam perjalanan balik tu, kami singgah kat RnR Puchong arah selatan. Aku pun pegi la kat tempat solat tu nak solat zohor. Masa nak masuk tu aku nampak ada sepasang capal yang design dia dekat2 sama dengan yang aku tengah pakai ada kat luar. Salah satu terbalik... so nampak tapak dia je.

Aku pun masuk dalam terus solat dengan anak lelaki aku. Habis2 tu.. aku keluar nak pakai capal aku.. dah tak ada... cesssh... aku nampak capal yang tadi tu je yang tinggal.. sah pakcik tu dah salah sarung... aku pun pakai capal tu nak cuba kejar pakcik yang baru keluar tadi... tak sempat daaa... dia dah jalan.

Tak selesa la pulak capal tu.. besar sket.. rasa longgar dan berat. Sekali aku perati betul2 capal tu... rupa2nya bukan pasangan ideal... hahahaha... kena beli lain la nampaknya...


Bagai pinang di boleh belah...

2 comments:

bokbon said...

hahahaha...memang kena beli lain dah nampak gayanya.

Shh said...

dah beli dah... punya jauhh... kat Padang Besar... huhuhu

Cerita BukuMuka

Cari dalam cerita ini