August 16, 2007

Aku juga ada FAT







Separa MERDEKA.. dah lepas FAT, next week buleh cuti panjang... huhuhuh

FAT for 34 Intel Servers, 8 Fujitsu Servers, one EVA400 and One MSL6000 in less then 5 hours...

special thanks to cikeasy for assisting me to expedite all the processes... my Superior Superboss Mr. Zulazman (ada macam kipas tak??), and also my other team members Syed Edi, Nazri, Asri, Muin, Asamaliza, Norsalina, Normala, Al-Ghazali, Raznul Asri, Fazry, Imran, Solehin.. sapa lagi yang tertinggal..?? macam menang anugerah je...

I am impressed.... :))

Isu yang tinggal, workstations inventory... huhuhuhuhu... headache.. walaupun tiba2 ramai gadis2 datang membantu, aku takde plan untuk diorang...

tampi macam biasa.. for me... no plan is a part of the plan... ;)

2 comments:

Azli Rimon said...

hmmm....agak2 bleh merdeka dulu ker kalo aku yg wat test tu? :p

Shh said...

bleh punya.. silap2 sejam je... hehehehehe....

kasi tapau.....

Cerita BukuMuka

Cari dalam cerita ini