September 06, 2007

Incident a.k.a. Accident

Pagi tadi burn duit aku RM130.00.. huhuhuu.. sebabnya kemalangan kecik akibat kelalaian aku sendiri. Masa reverse tak tengok betul2, last2 gesel dengan kereta orang. Padan muko eden... hehehehe...

Aritu pulak, NCD kereta aku yang dah sampai 55% tu burn jugak. Pasal kelalaian orang lain pulak tu, tapi aku didapati bersalah. Insurans yang patutnya bayar dalam RM700 lebih je, dah kena sampai RM1400++... huhuhuhu...

Skrg ni, wahab pun masih kat bengkel lagi. Aku dah bayar kat Norsam RM400. Tapi throttle body tu dekat RM500. Besok ke lusa kena ambik wahab. Duit lagi.... huhuhuhuhu....

Kena buat loan Petronas lagi la ni....

6 comments:

Tanpa Nama said...

Ada hikmah di setiap kejadian itu....insyaAllah...

P/S: Aku ngeri giler dok depan sebelah kau mlm tadi,huhuhuhuh,kecut....

Normala said...

Ingatlah pada yg tersayang.. jgn bawa bawa laju laju ya. Drive bebaik. Everyone cares about u.

Shh said...

udah la tu tanpa nama.. kau tu pun serupa. cakap serupa tak bikin...

mala... mana ada laju, I drive ikut had laju yang dibenarkan di uganda utara....

cik easy said...

hmmmm aku pernah buat wahab terluka..

Shh said...

cik easy.. wahab berinsurans.

orang klupun ada insurans, tak sama mcm keta. spare part org tak ada yg baru.. tapi buleh la kalau nak dipulihkan... heheheh

cik easy said...

hmmmm kena g India ..kat sana banyak spare part, tangan..kaki..hmmm tapi kalau yang tu..(sensored)..spare part dia camne? guna spare part from India?

Cerita BukuMuka

Cari dalam cerita ini