September 17, 2007

SGP - Pengujian dan Pentauliahan

Minggu ni aku berada di Sg. Petani sekali lagi. Bertolak dari PD dlm kul 10 malam dan sampai ke SGP dalam kul 2. Empat jam Muin drive tu.. orang kata dia bawak laju...

Sampai je kat SGP terus check-in kat Swiss Inn. Lepas tu ronda2 nak cari kedai makan. Kebanyakan dah tutup daaa... Last2 gi kedai mamak. Aku mcam biasa, minum air soya dalam tin.. ehehehe

Ingatkan nak bangun pukul 5 sahur. Siap dah set alarm bunyik jam 5 pagi. Sekali aku kejut Muin, dia tido balik.. aku pun sambung tido la.. eheheh.. sib baik aku dah pulun makan nasik banyak masa buka kat rumah mentua aku semalam. Pehhh.. lauk ayam masak sambal dengan pajeri terung. Air sirap cincau pulak.

Hari ni ingatkan nak terus buat TnC server untuk NTC. Sekali tu network config tak betul lagi, cabut satu kabel terus tak jalan. So, pospon la besok. Aku kena rectify dulu.. ada la benda2 lain yang kena buat fine tune. Ini la first time aku usik server2 ntc ni. Sebelum ni aku tgk2 je.. tak sangka pulak aku yang kena buat TnC... padan muka aku. Kalau aku tau jadi begini, aritu lagi aku dah buat...

2 comments:

Tanpa Nama said...

Korang berdua-duaan ker.....

Shh said...

ada la.....

Cerita BukuMuka

Cari dalam cerita ini