December 04, 2007

Wahab oh wahab...


Semalam petang duk tengah sesaja bermain-main dengan wahab di lorong paling kanan sambil dicucuk oleh sebuah Honda Accord (aku saja je.. dah tentu tewas punya)... tiba-tiba.... kelepap... nampak ada benda terbang dari sebelah kiri wahab.. terus la bunyik.. kecepeh... kecepeh... kecepeh... aiseh... benda apa pulak la yg meletup tu.... terus aku slow down... masuk kiri.... sekali tengok da.... tu dia.. tercabut la pulak menatang ni ha... sekali bukak belakang, tool box aku dah letak kat keta satu lagi.. yang tinggal ragum je... guna la kederat yang ada memasang balik benda alah ni dengan skru yang kurang dua... kwah kwah kwah... tersengih2 la aku duk tengah panas... padan muka aku.. tak sedar diri nak try dengan accord...

4 comments:

Anonymous said...

tumpang tanya inchik...awak ni shazmi (bukan nama sebenar) ker???

saya tanya jer inchik ....jgan mare ek

hihihi

Shh said...

haruskah aku katakan iye...??

perlukah aku akui bahawa akulah yang berada di sebalik (bukan nama sebenar)?
adakah kebenaran akan mengakui siapakah aku yang sebenar?
adakah kebenaran akan terbukti di balik pengakuan siapa aku yang sebenar?

shazmi (bukan nama sebenar)
* apakah ada jawapan untuk setiap soalan?

Anonymous said...

alamak marah ker aper nih ...ok lor xmo memain lg dah

Shh said...

perlukah aku marah?
marahkah aku perlu kah?
perlukah akukah marah kah?

Cerita BukuMuka

Cari dalam cerita ini