August 11, 2008

Selamat Ulangtahun Isteriku Sayang

Hari ni 11-Ogos adalah hari ulangtahun kelahiran isteri aku. Aku dah siap beli kad.. nak bagi tegezut la kunun.. tapi tak tergezut langsung sebab start dari hari jumaat sampai la ahad memang sibuk gila... nak bersekongkol dengan anak2 pun tak sempat...

Sudahnya hari ni pagi2 bagi je kad tu.. dalam keta time nak gi kerja.. hadiah dah bagi advance hari tu...

huhuhu.. dah la hari ni nak otstation gi sg petani...... pagi2 lagi dah dua tiga org call ada meeting tergempar dng jkr, dng hod.... hua hua hua.. ingatkan nak mengelak.. kena jugak pegi daa.... setel urusan kat imigresen, setel hal kat th.. terus hantar wife aku.. lepas tu gerak gi amp.. meeting.. apa la nasib dapat pm macam ni... huhuhuhu...

alah.. malas nak citer kerja la... aku tulis ni nak ucapkan Selamat Ulangtahun Kelahiran kepada isteri aku yang disayangi... bukan nak citer pasal kerja.. walaupun kemungkinan besar wife aku tak baca...

Untuk isteriku sayang, abang ucapkan selamat ulangtahun, semoga semakin dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur dan diberkati Allah selalu. Terima kasih atas segala pengorbanan dan kasih sayang yang diberikan kepada abang dan anak2 kita semua. Semoga juga kebahagiaan kita sekeluarga akan berterusan. Aamiin...

4 comments:

Anonymous said...

selamat hari jadi juge

Normala said...

Tentu wife u happykan... bahagia dia dapat suami mcm u. Semoga bahagia selamanya..

Anonymous said...

Ina dah baca...semuamya dah terbongkar..heheheh


I LUV U TOO

SH ZARINA SY UMAR

Shh said...

terbongkar... huh uhuhuhu... apa yang terbongkar.. terbongkang adalah... hehehehe

Cerita BukuMuka

Cari dalam cerita ini