May 30, 2008

Gila kerja atau kerja gila - Siri III.2

Malam tu.. dalam lebih kurang jam 2.00 pagi.. baru le ok semua. Mata dah semakin berat.

"Nak balik gak ke?", tanya Mr M.
"Aku tak kira. Apa jadik pun aku nak balik. Takpe aku drive!", aku balas.

Terus start enjin persona yg baru tu. Bedesup masuk highway. Sebenarnya aku dah rasa melayang je time bawak keta tu. Semangat nak balik punya pasal, belasah je. Sambil2 tu kitorang buat la lawak ke, nyanyi lagu ntahapa-hapa.. nak ilangkan ngantuk.

Sampai kat R&R Tapah dalam kul 5 lebih. Ingatkan ada Highway Hotel.. takdak la pulak.. tido je la dalam keta. Dalam kul 7 tu, bangun je teruskan perjalanan.. sampai kat rumah mentua aku dekat2 kul 9 pagi. Masuk je rumah nampak isteri dng anak2 aku... hilang dah rasa letih... huhuhuh... hari tu aku tak gi kerja dah.. ngantuk gila!

No comments:

Cerita BukuMuka

Cari dalam cerita ini