July 23, 2008

Belalang dapat menuai

Hari ini hari terakhir aku menginap di PNB Darby Park. Sut Eksekutif dia ok.. tapi yang aku kecewa.. tak ada sambungan internet percuma. Sekali kena bayar daaaa.. aku malas nak tanya kalau bayar ni.

Camna pun, terima kasih kepada pihak Nikko hotel yang bermurah hati menyediakan sambungan internet tanpa wayar secara percuma. Dapat taraf pentadbir (admin) pulak tu... huhuhuhu.. tapi aku tak salah guna, cuma nak surfing je.


InterTouch Wireless connection.


Admin unlimited access for 24hrs.


Yahoo! Messenger pun boleh

Bilik aku duduk ni sut eksekutif. Ada satu bilik, ruang tamu, ruang makan dan dapur sekali. Siap dengan peti sejuk, dapur gas, oven microwave dan pinggan mangkuk. Ada restoran high class kat tingkat 39.. high class sebab kat tempat tinggi. Swimming pool ada, trek joging, mcm2 lagilah. Tapi aku tak sempat pun nak guna benda2 tu.. hari kerja daaa.. kalau hari minggu boleh gak.

Pagi2 ni nak gi kerja rasa malas betul la... huhuhuh....

No comments:

Cerita BukuMuka

Cari dalam cerita ini