July 21, 2008

Jauh berjalan, luas pemandangan, banyak belanja, inflasi naik...

Minggu lepas aku dengan partner aku menjalankan tugas di HAT Lumut. Hampir 3 hari kat sana.. yang lamanya nak mencari punca masalah.. akhirnya dapat juga dikenalpasti. Memandangkan masa yang suntuk.. tak dapat nak selesaikan semuanya. Harap2 en. boboy boleh la setelkan ye..

Hari ketiga, kami bertolak ke Pahang pulak. Konon2 nak guna shortcut, aleh2 salah masuk simpang (padan muka aku).. dah jadi longcut. Mujurle dapat juga jimat tol, minyak kompeni bayar. Anyway, aku dah tau jalan yang baru aku lalu tu. Sebelum ni tak tau pun jalan tu, dengar orang cerita je.

Sampai kat Kuantan dah malam daa... letih betul aku driving. Ntah pukul berapa aku tido pun aku tak pasti.. tau2 dah pukul 5 pagi. Pagi Khamis yang hening, gerak ke Pekan. Buat apa yang patut sampai ke petang. Harap2 semua ok je.

Jumaat thgari, gerak balik ke KL. Musafir lalu le aku jadinya. Kebetulan Bob pun balik kl dari Kertih. Sembang2 ngan Bob kat hentian Temerloh. Masih macam setahun dulu. Mcm aku juga, tak berubah (kot) sejak 10 tahun dulu.. .hahahahah.. perasan.

Hari Sabtu patutnya aku ada agenda untuk masa depan, tapi aku mintak pospon sebab ada urusan lain yang perlu diselesaikan. InsyaAllah minggu depan kot...

Hari Isnin.... kerja.. kerja.. kerja... huhuhu..

No comments:

Cerita BukuMuka

Cari dalam cerita ini