July 07, 2008

Jalan-jalan cari angin

Last weekend aku dengan anak2 aku dan adik aku gi menghantar wife aku ke Kertih sebab ada kerja kat sana. Kebetulan pulak mak mentua aku ada kenduri kat rumah sedara kat Melaka, so aku bawak la anak2 aku ke Trengganu. Sambil2 ngantor, sambil jalan2 makan angin..

Kebetulan la pulak anak aku yg no. 1 demam.. so.. takde la sangat aktiviti kat situ. Kami stay kat Residence hotel, Paka. Ok la situ dekat pantai. Kebetulan pulak hari sampai tu hujan lebat. Apa la sangat yang boleh dibuat time hujan2 gitu..

Hotel tu kat kawasan kampung tradisional. Kampung Cacar namanya. Agaknya dulu ramai kena sakit cacar kot. huhuhu...

Hari ahad, balik ke KL. Aku, anak2 aku dengan adik aku je. Wife aku stay. Dah hampir ke Lanchang kat LPT, jem gila khinzir... apobondo la agaknya. Rupa-rupanya ada polis buat sekatan... kambing betul la... letih aku. Nasib baik la anak2 aku time tu tak ada yang nak berak ke, kencing ke...kalau idak, lagi la letih!

Sampai kat KL dalam kul lapan kot... tu dia... nam jam perjalanan. Alhamdulillah, sampai dengan selamat... hari ni senin, kerja.. huhuhu

No comments:

Cerita BukuMuka

Cari dalam cerita ini