April 14, 2008

Gila Kerja atau Kerja Gila - Siri II

Sampai jam 4.30am... masih belum selesai.. mata sudah semakin berat, fikiran melayang entah ke mana.... letak kepala je dah lelap.. tapi dalam nam saat je kot... hua hua hua...

last2 aku angkat barang2 aku semua dengan badan2 aku sekali masuk kat keta... dba misteri dan others masih lagi dok observe progress...


aku ambik plastik yang aku isi dengan baju2 kotor aku.. letak kat seat belakang.. jadi alas kepala... the best pillow ever in the world... lepas tu dah tak sedarkan diri...

"ketuk! ketuk!"... sedar2 dba misteri dah ketuk cermin keta... tengok jam dah pukul 7.00 pagi... "siap ke?", aku tanya. Dba misteri angguk-angguk... "Orait... kita chalooo", respon aku. Start enjin keta.. terus bedesup nak kuar dari kawasan tu. Konfiden je aku pusing2 cari jalan nak kuar.. padahal last sekali aku datang situ dalam 4 tahun lepas kot... hua hua hua.. jauh beza dah sekarang... sesat la sikit.. tapi at last jumpa jugak jalan keluar..

terus masuk highway.. sarapan kejap kat hentian machap.. teruskan perjalanan.. anak2 aku dah tak sabar tunggu.. kejap2 call.. kejap2 call... akhirnya jam 11.30am.. sampai kat PD, KL.... asta lavista bebeh...

2 comments:

Tanpa Nama said...

Walau tak di terangkan di mana lokasi penempatannyer, aku rasa aku tau di mana lokasinya, dan siapa kah dba misteri itu....huahuahua

Shh said...

tolong jangan dedahkan.. seram wooo...

Cerita BukuMuka

Cari dalam cerita ini