April 03, 2008

Memory Lost

Memandu ke Setiu dari KT melalui jalan menyusur pantai. Ada la nampak pemandangan yang agak menarik. Capai kamera, on.. elok2 nak snap je... keluar mesej : "NO MEMORY CARD"... apahal pulak!? aku check kat tempat memory card tu.. ada kat dalam. Dah rosak ke?? Aku cabut kad masuk dalam notebook aku, elok pulak dia... ahhh.. sudah!! Kamera aku ke yang bersalah dalam hal ni..??

Nanti la aku try sumbat jugak memory card tu. Kalau tak buleh gak, maknanya memang kamera tu dah sampai masa nak kena tukar. Tapi RM takde la pulak.... nampak gaya kena tunggu bonus petronas la pulak.. buleh tambah lagi loan. yang lama pun belum bayar.. huhuhuh...

Mahal tu aku beli kamera tu dulu. Walaupun cuma 3.2megapixel, kalau tak silap dekat RM1000 gak aku modalkan siap dengan memory card 1GB. Masa tu mahal tu. Sekarang 10megapixel pun ada yang seribu lebih sket je... huhuhu..

Tungguuu....

No comments:

Cerita BukuMuka

Cari dalam cerita ini