April 12, 2008

Gila Kerja atau Kerja Gila

Aku tak pasti sama ada kami "gila kerja" atau buat "kerja gila". Yang pasti, hari ini aku dan en DBA bersarapan di Alor Star, makan tengah hari di Ayer Keroh... tapi dah petang pun masa tu.. dan makan malam di Johor. Sempat juga aku singgah kat rumah kakak aku sebab bawak adik aku sekali balik kg. Ikut plan adik aku balik naik bas esok, tapi sebab aku kebetulan kena berkejar ke Johor malam ni, bawak je sekali.

Sekarang ni jam dah pukul 1:29am 12 April 2008. Kami masih di ITD HSI... ntah bila nak abih ntah.... huaaaaaa...


Masa ni baru lepas pekena "kopi bakaq" kat Kopitiam Alor Star. Uncle Misteri control hensem. Kat belakang tu En. DBA Misteri dan Cik SE Misteri

Aku masih di Alor Star pada jam 11:12 pagi.

Pada jam 4:17pm.. kami sampai di exit Kajang. Yeyyeyy.. dah dekat sampai rumah.. tapi aku singgah rumah je, ambik adik aku daaa..

Jam 7:08pm.. dah sampai Ayer Hitam, Johor.

DBA misteri berlatarbelakangkan tasks untuk HA Activity

Tu dia... jam 11:10pm... kami di HSI... sampai bila ntah nak abih.... huhuhu

No comments:

Cerita BukuMuka

Cari dalam cerita ini