January 28, 2008

Baru bagi aku..


Sudoku!

Pada aku benda ni baru.. sebab aku baru je main benda ni. Masa mula2 aku nampak benda ni kat surat khabar, aku rasa malas juga nak menceburi bidang sudoku ni.. malas nak fikir... Kalau dulu aku rajin mengisi ruangan dalam silangkata.

Entah macam mana, satu hari aku tak ada benda nak buat, belek-belek surat khabar ada pulak sudoku. Aku pun cuba la selesaikan. Apa la agaknya orang lain yang minat dengan benda ni punya la ralit sampai tak perasan apa benda jadi kat sekeliling.

Rupa-rupanya memang best kalau dapat setelkan. Kena ada strategi jugak nak siapkan. Macam main chess... kalau silangkata tak mencabar sangat... sebab kalau tak tau jawapan, memang sampai bila-bila pun tak dapat daaa....



No comments:

Cerita BukuMuka

Cari dalam cerita ini