January 22, 2008

Lebuhraya Baru KL-Putrajaya

Hari ini, buat pertama kalinya aku lalu lebuhraya kl-putrajaya dengan membayar tol. Biasanya aku tak bayar tol sebab miseh percuma. Ataupun aku lalu laluan tak bertol iaitu antara kucai lama dan bukit jalil. Dari bukit jalil ke putrajaya, tol RM2.50. Ok la tu.. kalau ikut KLS highway, masuk kat Sg Besi dan exit kat SDG pun dah RM1.60.. tambah 90 sen jadi RM2.50.. berbaloi ke kalau nak dibandingkan dengan jarak dan masa yang dijimatkan... ntahhh.. tak kuasa aku nak buat kalkulasi...

Kalau masuk dari bulatan pandan.. ntah berapa sen agaknya... tak mampu la aku lalu situ.. keluar je kat jalan kucai lama tu.. ok pe..

sebenarnya setiap hari pun aku guna lebuhraya tu nak elakkan sesak antara sri petaling ke npe... jimat masa dan minyak kat situ.. mujurle situ tak kena toll... huhuhu

No comments:

Cerita BukuMuka

Cari dalam cerita ini