January 25, 2008

Jalan-jalan cari pasal...

Baru-baru ini aku menemani isteri aku yang ada kerja di luar kawasan, bertempat di Colmar Tropicale, Bukit Tinggi. Memandangkan time tu hari kerja, aku pi kerja dari sana... buleh tahan jauh la jugak.. ada la dalam 45 minit nak sampai opis kat Cyberjaya. Oleh sebab isteri aku kat sana bekerja, bukan makan angin.. aku je la yang makan angin sorang-sorang kat kawasan tu... tapi tak ada apa sangat nak tengok pon sebab ini dah kali ke-4 kot aku stay kat situ..

Yang aku tak paham, kenapa ada show yang nampak ala-ala 'tiger show' kat sini.. malu la kat budak2.. bukan orang tua je yang ada.. .kan ramai yang bawak famili gi sana.. tak senonoh betul.. alang2 nak bukak2 tu.. kasi bukak semua laa... tadak la aku nak bubuh gambar... hehehe..

Tak mintak tolong sapa-sapa ambik gambar. Set self-timer. Nampak background macam kat Perancis kan...

Gambar ni pon aku ambik waktu malam. Tak sangka juga hasilnya macam ni... tak ada la bagus sangat, tapi ok le untuk beginner macam aku.

Gambar yang belah bawah ni time aku bermain-main dengan makro. Boleh la tahan untuk kamera yang bajet mikro. Dah lama tak buat kerja ni.. tak usah la bandingkan dengan hasil dari tangan-tangan pro tu..

Belalang kunyit. Ada orang makan benatang ni. Bakar ke, goreng ke.. aku tak lalu daa...

Ini kumbang apa ye?


Ini ikon pebret aku... hehehe..

No comments:

Cerita BukuMuka

Cari dalam cerita ini